Brev:
Drikker ikke sødmælk
17. april 2011
Alder:
9 mdr.
Drikker ikke sødmælk
Hej Helen
Jeg har en skøn datter på meget snart 9 mdr. Vi er rigtig godt i gang med maden og hun har en rigtig god appetit.
Mit problem er dog at hun nægter at drikke nogen former for mælk af kop (jeg ammer hende 3 gange dagligt, hvilket fungere fint)
Jeg har prøvet at varme det lidt og tilmed også prøvet med lidt skummetmælk fra mit eget glas. Men hun spytter det simpelthen bare ud og nægter derefter at drikke af koppen igen.
Hendes grød og mos beriger jeg med mme.
Hvordan lærer jeg hende at drikke mælk - er jo lidt bekymret for hendes kalk indtag på sigt.....
Hilsen
Mor til S